Wednesday, January 20

SLT. FTW. CMW.

Apa itu cinta?

Apa itu jodoh?

Terbahagi kepada 3 :


1. Jodoh yang datang dari Syaitan
: jumpe, dating, pegang tangan, kiss kiss, main.

2. Jodoh yang datang dari Jin
: jumpe, nampak, org tak suka, pegi bomoh, kawin.

3. Jodoh yang datang dari Allah swt
: jumpe, bertentang mata menusuk kalbu, pegi pinang, org terima, kawin.



Ade paham? Aku pegi tengok plak cerita Syurga Cinta tadi. Insaf kejap. Pasal ape kejap je! Syaitan betul. -___-''


Cerita Hari Ini

Sebenarnya,

: Aku tak pegi kelas sbb malas. Apa kau igt aku rajin sangat nak pegi? Bosan lah. Aku tau da final sem, final year, berubah la sikit. Tahi la fida ni. Kang repeat padan muka. -_-

: Aku nak lari rumah. Sumpah aku tak suka dah nak duduk sini lagi. Mak aku cakap tak payah. Habiskan sampai bulan 6. Arghhh. Ape jadahnye, lama gila lagi 5 bulan aku nak tggu. Fak yu rumah sewa.

: Aku dah kurang berminat terhadap dia. Aku rasa aku dah tak payah tggu lagi. Yang aku patut tunggu adelah berambus dari rumah puaka ni.

: Aku rasa ingin menjadi lesbian. Aku nak pompuan anggun, aku tanak pengkid pantat dan yang berlagak cam lelaki. Amacam? AHHAHAHAH. Lelaki mmg lancau, sohai.

: I've had enough of these. FML. FYL. IDC.


P.S : Rimas dengan jantan yang keja asik nak buzz aku je. Pegila mampus. Kau budak kecik lagi. Kau belajar pakai kondom dlu. Sial. Pagi-pagi buat aku marah. Tahi.

2 comments:

  1. hoi sayang. kau nak jadi lesbian??? isterimu disini menantimu. wakakkaak :P

    ReplyDelete
  2. ohh sygku, tggu ye, tggu bulan 6 ni i servis u ckup2. haha!

    ReplyDelete