Thursday, March 11

Aku Si Pemalas

Aku rasa aku manusia paling cool sekarang. Melepek kat atas tilam, buat esaimen sambil muti-tasking buat keja lain, e.g menonton anime fav aku yang aku rasa sangat kool utk aku tonton dan pada masa yang sama aku baca jugak manga dia, makan, minum, tidur, kadang-kadang tak pi kelas sbb rasa duduk rumah ni cukup bahagia. Padahal reason sume ni, aku sebenarnye seorang PEMALAS, xde cita-cita.

TERUK! ya itulah reality nye. Kalau keluar bukan nak cari ilmu, cuci mata pegi shopping, isap rokok tepi2 jalan atau kedai mamak. Tak senonoh. Macik-macik tengok pun rasa mcm "sheeshh, teruk betul. Reject jadi menantu. Tak layak!" ahhhh podah. Macam anak awak tu hensem sgt! *protes*

Tapi aku nak gak rasa kawin apa. Boyfriend pun xde. Lelaki dah tanak dah kat aku ni gamaknye. Takpelah. Orang tua cakap, xde rezeki. Cube lagi lain hari.

Sebenarnye aku da tatau nak ckp apa. Aku type je la apa yg rasa cambest en. >.<


*********


Padahal tak best pun. Lancau ah. Bye.



P/S : Aku nak rasa balik jadi Fida yang dulu. :)

5 comments:

  1. ade satu line tu tipu. "Lelaki dah tanak dah kat aku ni gamaknye." dosa besar ckp cmtu weiihhh hahaha :P

    btw, aku pn nak fida yg dulu kembali. please.

    ReplyDelete
  2. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! betul la. lelaki yg suka kat aku dulu-dulu pun da xnk dah. >.< sekarang mengharap kat scandal je ni. mcm bole en.


    DOAKAN YANG TERBAIK EMA, FIDA YANG LAMA AKAN MUNCUL KEMBALI. PANASSSSS!

    ReplyDelete
  3. i rasa, season org tak grip themselves. Im having the same problem too. I know Im losing myself, and yet I simply dont give a hoot to get it back. Tu bukan malas dah. Tu dah couldn't care less.

    Aih. Apa nak jadi? Macam dah terlalu penat.

    ReplyDelete
  4. ahhhh kau!fida dloo ke skrg mmg terbaekkkk. . .be urself!

    ReplyDelete
  5. lelaki yang nak dah tak letak harapan.

    ReplyDelete