Saturday, January 22

Someone's Gotta Go




On top of the hill and still thinking bout us.







Sayang,

Bukan aku tak sayang. Aku sayang. Sayang sangat sampai air mata ni terlalu murah untuk di keluarkan hanya fikir pasal kau.

Sayang,

Bukan aku benci aku meninggalkan, tapi aku penat sebab terlalu lama aku pendam.

Sayang,

Bukan aku tak suka tapi kau dah ada orang lain, aku bukan keperluan bila diperlukan sahaja.

Sayang,

Bukan aku tak rindu tapi ada orang lebih rindu kau dari aku. Aku tak perlu tamak.

Sayang,

Bukan aku tak cinta tapi aku terlalu cinta sampai aku rasa aku terbang seorang dan kau hanya memerhati.

Sayang,

Aku sayang kau, percaya lah. Aku hidup dan aku jumpa kau untuk disayangi.

Sayang,

Sayang aku tak?




P/S : You can't make it right, when you know that is wrong.

No comments:

Post a Comment