Tuesday, March 2

You Can Tell, You Can Predict Me Very Well



Ape tah da masuk dalam pale otak lu. Gua tatau. Gua da rempit gile ckp cmni en. Lu lek je bai. Lu nak kutuk gua, gua tak kesah. Tapi gua ade limit. Lu sendiri pun ade limit. Gua kalau da rasa mcm nak hentak org, gua ckp cmni. Gua ckp mcm gua gengster sgt en, tapi pe lantak gua a. Lu leh ckp ape lu suka, gua xleh?

Gua bukan tanak layan lu, gua ade masa lah nak layan sapa gua suka. Lu tayah nak cite bestfriend gua dgn condition lu. Lu boleh pikir sendiri en. Gua punya marah bila baca lu punye ayat. Sedap hati lu je en nak ckp cmtu. Panas gua bai. Gua xpernah kutuk lu, lu pahal nk kutuk gua sesuka ati lak? Sebab lu tau gua xkesah, sejahanam mana gua punye tak kesah, gua kesah gak nnt, lagi-lagi plak lu nak samakan lu ng bestfriend gua. Memang tak dapat aaa jep.

Gua nak sombong lu kesah plak, lu nak kutuk gua. Lu ade pk ke? Lu bajet lu da kutuk-kutuk gua gune ayat maut lu, gua suka nak layan lu? Gua panas hati ah ni beb. Lu mmg baik gua tak nafikan, tapi lu baik sikit ayat eh. Gua xsuka lu lebih-lebih camni cam gua bunuh kesayangan lu je. Tahi ah.

Lu kalau baca ni apa lu pikir? Apa lu rasa? Offended? Lantak ah. Lu nak terasa tu lu punya pasal. Lu bab jaga hati org mmg takde. Lu nak kutuk lu cakap depan gua, letak nama gua skali. Tak payah lu nak bagi org terasa-terasa sgt la bai. Apa lu igt lu sorg leh kutuk. Lu memang sengaja bagi pecah gua punye ego daripada nak mengata org kan? Tebaik ah lu. Esok-esok gua jumpe lu gua bg lu award. TERBAIK SIA!

Ok gua rasa arini, gua nak cite pasal lu je. Hari kedua bulan Mac ni, gua nak ucapkan tahniah la kt lu sbb boleh bg gua rasa nak mrah & kutuk lu. Gua xmention nama lu sebab lu pun xde nak mention nama gua en. So lu nak kesah apa kalau gua nk mention ke tak nama lu. Nama lu mmg tak layak gua letak dalam blog ni. Gua cume leh cite perlakuan lu je.

Dah, I've had enough for today. Lu skrg leh pegi merempit kat Jalan Ampang sana. Lu tayah nk kecoh sgt. Gua xleh blah. Gua nak tido. Gua nak happy-happy time holiday ni pun tak senang. Lu nk stress apa sume, lu simpan dlm diri lu, lu tayah nak kecoh satu dunia yg lu bengang ng gua tiap-tiap hari.


P/S : Gua amik sehari je nak meluahkan pasal lu. Pasni gua malas dah nk bukak cite pasal lu lagi. Gua bukan macam lu asik nak PANAS je. Ni gua ade solution untuk org stress & emo kubur mcm lu.










No comments:

Post a Comment